NU ÖNSKAR VI I STYRELSEN ER ALLA EN RIKTIGT GOD JUL & ETT GOTT NYTT ÅR SÅ SES VI 2020 IGEN!

Tack Alla Medlemmar som kom och gjorde så att vår julavslutning på Helsingborgs Yacht Club i Norra Hamnen blev så trevlig och ett extra tack Bodil Marteby för fix!

Vårt varmaste tack till Polischef Sven Holgersson för ditt oerhört intressanta föredrag! Tack Samtliga Medlemmar för det här verksamhetsåret! Nu önskar vi i Styrelsen Er Alla En Riktigt God Jul & Ett Gott Nytt År så ses vi 2020 igen!

We Wish You a Merry♪♫•*¨*•.¸¸ ¸¸.•*¨*•♫♪ Christmas♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪We Wish You a Merry ♪♫•*¨*•.¸¸ ¸¸.•*¨*•♫♪Christmas We Wish You A Merry ♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪Christmas ♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪…And A Happy New Year!♪♫•*¨*•.¸¸ ¸¸.•*¨*•♫♪…