Warning: The magic method QodeWelcomePage::__wakeup() must have public visibility in /customers/e/b/e/sekreterarforeningen.se/httpd.www/wp-content/themes/swerix/framework/lib/qode.welcome.page.php on line 43 Warning: The magic method Bridge\Shortcodes\Lib\ShortcodeLoader::__wakeup() must have public visibility in /customers/e/b/e/sekreterarforeningen.se/httpd.www/wp-content/themes/swerix/includes/shortcodes/lib/shortcode-loader.inc on line 27 Helsingborgs sekreterareförening | Nu önskar vi i Styrelsen Er Alla En Riktigt God Jul & Ett Gott Nytt År så ses vi 2019 igen! Warning: Undefined array key "thin_icon_only_font_family" in /customers/e/b/e/sekreterarforeningen.se/httpd.www/wp-content/themes/swerix/functions.php on line 156

Tack Alla Medlemmar som kom och gjorde att vår julavslutning på Susannes arbetsplats blev så trevlig! Vårt varmaste tack till Marika Jonmar från Ninfea för ditt oerhört intressanta föredrag! Tack Samtliga Medlemmar för det här verksamhetsåret! Nu önskar vi i Styrelsen Er Alla En Riktigt God Jul & Ett Gott Nytt År så ses vi 2019 igen!