Warning: The magic method QodeWelcomePage::__wakeup() must have public visibility in /customers/e/b/e/sekreterarforeningen.se/httpd.www/wp-content/themes/swerix/framework/lib/qode.welcome.page.php on line 43 Warning: The magic method Bridge\Shortcodes\Lib\ShortcodeLoader::__wakeup() must have public visibility in /customers/e/b/e/sekreterarforeningen.se/httpd.www/wp-content/themes/swerix/includes/shortcodes/lib/shortcode-loader.inc on line 27 Helsingborgs sekreterareförening | Nästa träff för medlemmar i föreningen är torsdagen den 9 november. Warning: Undefined array key "thin_icon_only_font_family" in /customers/e/b/e/sekreterarforeningen.se/httpd.www/wp-content/themes/swerix/functions.php on line 156

Nästa träff för medlemmar i föreningen är torsdagen den 9 november.

Det är återigen dags för en underbar bokkväll med Ellen! Vi träffas på Akademibokhandeln Stortorget i Helsingborg. OBS! Kl 19.00

Trots att Ellen numera lever ett energiskt och givande Senioritaliv hälsar hon oss troget välkomna till en bokkväll. Vi får ta del av höstens spännande lästips och Ellen ger oss en guidning i den litterära djungeln. Kåserier, tävling och mer förgyller kvällen.

Passa på att fylla hyllan, köpa julklappar och presenter. Vi lyssnar, läser, pratar, äter & minglar!

Anmälan och betalning till Lena senast den 1/11.

Hjärtligt välkomna!