Warning: The magic method QodeWelcomePage::__wakeup() must have public visibility in /customers/e/b/e/sekreterarforeningen.se/httpd.www/wp-content/themes/swerix/framework/lib/qode.welcome.page.php on line 43 Warning: The magic method Bridge\Shortcodes\Lib\ShortcodeLoader::__wakeup() must have public visibility in /customers/e/b/e/sekreterarforeningen.se/httpd.www/wp-content/themes/swerix/includes/shortcodes/lib/shortcode-loader.inc on line 27 Helsingborgs sekreterareförening | Nästa träff är tisdagen den 20 november kl. 18.30 hos Stenströms Herr & Damekipering! Warning: Undefined array key "thin_icon_only_font_family" in /customers/e/b/e/sekreterarforeningen.se/httpd.www/wp-content/themes/swerix/functions.php on line 156

”År 1883 förverkligade skräddare August Stenströms sin dröm och öppnade butik i hjärtat av Helsingborg. Butiken drivs idag av Familjen Anderberg som är den femte familjen att föra arvet efter August Stenströms vidare”.

Kvällens värd, Annelie Anderberg hälsar oss välkomna till en exklusiv modekväll. Vi får höra mer berättat om Stenströms historia och kvällens mannekänger visar oss ett urval av utbudet i butiken. Under kvällen får vi tillfälle att handla med fina erbjudanden.

Sista anmälningsdag och betalning är den 13/11.

Vi hälsar medlemmar i föreningen hjärtligt välkomna!