Nästa träff är onsdagen den 18 november!

OBS! INSTÄLLT – besök längre fram planeras, vi återkommer när möjligheten ges. Vid frågor kontakta Lena eller Mariana/2020-11-11

Onsdagen den 18 november kl. 18.00 är medlemmar i föreningen välkomna till Hotell Stadsparken på Bruksgatan 40 i Helsingborg.

Kvällens värdinna är Petra Karlsson.

– Hotell Stadsparken som tidigare i år övertogs av ny ägare, hälsar oss hjärtligt välkomna till visnings- och informationskväll. Hotellet erbjuder 64 rum, kontorshotell, samlingslokaler och 10 välutrustade lägenheter. Läget är centralt, endast 150 meter från Helsingborg C samt ett stenkast från Stadsparken.

– Föredrag av Krångelombudsman Malin Johnsson som både berättar om vad uppgiften innebär samt ger oss information och lite tester om Service & Bemötande.

Anmälan och betalning till Lena, se info i utskickat mail.

Välkommen till en mångsidig och intressant träff!
//Styrelsen

Bild lånad av Hotell Stadsparken i Helsingborg