Warning: The magic method QodeWelcomePage::__wakeup() must have public visibility in /customers/e/b/e/sekreterarforeningen.se/httpd.www/wp-content/themes/swerix/framework/lib/qode.welcome.page.php on line 43 Warning: The magic method Bridge\Shortcodes\Lib\ShortcodeLoader::__wakeup() must have public visibility in /customers/e/b/e/sekreterarforeningen.se/httpd.www/wp-content/themes/swerix/includes/shortcodes/lib/shortcode-loader.inc on line 27 Helsingborgs sekreterareförening | Nästa träff är onsdagen den 16 november och då hälsar vi er välkomna på ett besök hos Aktiv Ortopedteknik! Warning: Undefined array key "thin_icon_only_font_family" in /customers/e/b/e/sekreterarforeningen.se/httpd.www/wp-content/themes/swerix/functions.php on line 156

Aktiv Ortopedteknik tar emot både landstingspatienter och privatpersoner som behöver hjälp med proteser, sitthjälpmedel, ortopediska skor/inlägg eller annat. Man samarbetar med medicinsk personal, patienter, anhöriga, brukarorganisationer och leverantörer för att kunna erbjuda marknadens bästa möjliga helhetslösning.

Anmälan och betalning senast den 9 november.