Warning: The magic method QodeWelcomePage::__wakeup() must have public visibility in /customers/e/b/e/sekreterarforeningen.se/httpd.www/wp-content/themes/swerix/framework/lib/qode.welcome.page.php on line 43 Warning: The magic method Bridge\Shortcodes\Lib\ShortcodeLoader::__wakeup() must have public visibility in /customers/e/b/e/sekreterarforeningen.se/httpd.www/wp-content/themes/swerix/includes/shortcodes/lib/shortcode-loader.inc on line 27 Helsingborgs sekreterareförening | Höstterminens första träff för medlemmar i föreningen är onsdagen den 6 september, kl 18.00. Warning: Undefined array key "thin_icon_only_font_family" in /customers/e/b/e/sekreterarforeningen.se/httpd.www/wp-content/themes/swerix/functions.php on line 156

Vi har då förmånen att få besöka restaurang Hos Bo på Kolmätargränden i Helsingborg. Bo Hagen Jespersen hälsar oss välkomna på en gastronomisk afton och där vi även får ta del av vilka övriga mottagningar, fester och evenemang som går att förlägga här.

Anmälan till Lena senast 28/8.

Välkomna!