Hjärtligt välkomna medlemmar i Helsingborgs Sekreterarförening till Elite Hotels Marina Plaza, tisdagen den 20 mars kl. 18.00.

Kvällens värdinna, Sophia Järnåsen berättar om Elite Hotel Marina Plazas rum och de olika konferenslösningar som erbjuds. Efter rundvandringen äter vi. Vi kommer även att få lyssna till Marina Simonsson som driver New Expansion. Hon är diplomerad ICF coach, har en kandidatexamen i Idrott och hälsa och har både Arbetslivspedagogik och UGL-utbildningen i sin meritlista.

Vi har böcker kvar. Dessa böcker finns med under kvällen. Tag med kontanter om du vill köpa. OBS! Sista chansen!

Sista anmälningsdag och betalning är den 14/3.

Varmt välkomna!
Styrelsen