Efter en lång het sommar är det nu dags för ”höstens” första träff för medlemmar i föreningen!

Tisdagen den 28 augusti, kl 18.00 har vi förmånen att få besöka Clarion Grand Hotel Helsingborg & Clarion SeaU Hotel Helsingborg. Kvällens värdinnor är Louise Johansson & Stina Sjöström. Det blir visning av nya rum och konferensfaciliteter och mycket mer.

Lite kort om SeaU Helsingborg; På en av Sveriges mest attraktiva tomter, mitt i centrala Helsingborg och med full utsikt över Öresund, kommer en ny, pulserande och central mötesplats att skapas. Den nya hotell- och kongressanläggningen innehåller 250 hotellrum och en kongresskapacitet på cirka 1 300 deltagare.

Anmälan och betalning till Lena senast 20/8.

Välkomna!