Warning: The magic method QodeWelcomePage::__wakeup() must have public visibility in /customers/e/b/e/sekreterarforeningen.se/httpd.www/wp-content/themes/swerix/framework/lib/qode.welcome.page.php on line 43 Warning: The magic method Bridge\Shortcodes\Lib\ShortcodeLoader::__wakeup() must have public visibility in /customers/e/b/e/sekreterarforeningen.se/httpd.www/wp-content/themes/swerix/includes/shortcodes/lib/shortcode-loader.inc on line 27 Helsingborgs sekreterareförening | Vi ses i januari 2016! Warning: Undefined array key "thin_icon_only_font_family" in /customers/e/b/e/sekreterarforeningen.se/httpd.www/wp-content/themes/swerix/functions.php on line 156

Vi ses i januari 2016!

Vi började julavslutningen med några snittar från Teaterkatten samtidigt berättade Jonas Sandberg, biträdande teknisk chef på Stadsteatern, bakgrunden till den pjäs vi skulle se på Lillan, “Vinterresa”. Vi fick även en visning av Storan och komma lite bakom kulisserna.

Vi önskar alla våra medlemmar God Jul & Gott Nytt År!