Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /customers/e/b/e/sekreterarforeningen.se/httpd.www/libraries/joomla/application/application.php on line 481 Helsingborgs Sekreterarförening
3-bild-color.jpg3-bild-mono.jpg

Exklusiv inbjudan till medlemmar i Helsingborgs Sekreterarförening!

Exklusiv inbjudan till medlemmar i Helsingborgs Sekreterarförening! Maria Månsson och Helén Hultberg - www.hoteloresund.com guidar oss runt den här kvällen.

I Landskronas absoluta hjärta, i direkt anknytning till vattnet ligger nya Hotel Öresund Conference & Spa som blir en efterlängtad mötesplats i västra Skåne.

Välkommen på en unik visning onsdagen den 24 oktober, klockan 18.00(till ca 21.00). OBS! Avgång med Asplunds Buss kl. 17.30. Anmälan och betalning till Lena senast 17/10!

Hjärtligt välkommen //Styrelsen

Vårt allra hjärtligaste tack!

Vårt allra hjärtligaste tack Gull-Britt med kollegor för en väldigt intressant och lärorik kväll! Vi fick verkligen en större insikt och djupare förståelse för de olika insatser som kan bli aktuella när larmet går och räddningstjänsten är inblandad. Tack så mycket!

Shoppingvänliga Gekås i Ullared 2018-10-12!

Fredagen den 12/10 avgår bussen kl 12.30 till shoppingvänliga Gekås i Ullared för vår förening.

Är du sugen på att följa med? Hör i så fall av dig till Lena snarast och stäm av med henne. Därefter betalar du in för resan! Vi ser fram emot en kul dag tillsammans!

Avgång från Hamntorget 12.30 – åter i Helsingborg ca 21.00 (Eventuellt kan platsen för avgång ändras. Då återkommer vi med besked)

Dagen kräver sköna skor och ett laddat konto! Asplunds Buss tar oss till Ullared och under resan serveras lätt lunch med dryck. På hemvägen har vi mingel & mys. Antalet platser är begränsat. Anmälan och betalning snarast, dock senast 1/10.

Hjärtligt välkommen till en härlig höstutflykt! //Styrelsen

Bild lånad av www.gekas.se

Välkommen till en riktig VIP-inbjudan!

Genom en av våra nya medlemmar Gull-Britt Möller så får vi möjlighet att besöka Räddningstjänsten Skåne Nordväst/Bårslöv Brandstation. Datum & Tid: Torsdagen den 20 september, klockan 18.00.

Räddningstjänsten släcker bränder! Vad gör de mer? Vår medlem och kvällens värdinna Gull-Britt kommer tillsammans med sina kollegor att guida oss i Räddningstjänstens insatser. Vi får en större insikt och djupare förståelse för de olika insatser som kan bli aktuella. Vi får träffa brandpersonal, SOS-personal och inre befäl som kommer att berätta vad som sker när larmet går, samt vilka roller de har då en olycka inträffar.

Förhoppningsvis går inte larmet men om så skulle ske lämnar styrkan oss genast. Anmälan och betalning senast den 14/9!

Hjärtligt välkommen! //Styrelsen

Bild lånad av: www.rsnv.se

Tack Clarion Grand Hotel Helsingborg!

Tack så hjärtans Louise & Stina och Clarion Grand Hotel Helsingborg för visning av nya rum, konferensfaciliteter och mycket mer. En mycket trevlig kväll med bra information!